Не все так гладко, как хотелось бы. Вопросы возникают часто...
Цей модуль допоміг мені
обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а
саме: зрозуміти, як побудувати такий важливий етап роботи над проектом
як оцінювання роботи учнів. Не всі учні психологічно готові до
об'єктивної самооцінки, психологічні бар'єри та сором'язливість не
завжди виправдовують взаємооцінку. Я ознайомилась з такими видами
допомоги учням: тренінги, круглі столи, індивідуальні бесіди тощо.
Навчилась допомагати учням створювати різні види оцінювання продукту
роботи групи. Зрозуміла, що таке оцінювання потреб учнів у світлі вимог і
навичок освіти 21 століття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий